KUPLOT

REGULAMIN ŚWIADCZENIEA USŁUG

  1. Zakupione w KRAKÓW BALLOON TEAM vouchery – karty, Konsumenci, którzy dokonali zakupu za pośrednictwem strony
    www.krakowbalon.pl na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej
    na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,
    art. 34, art. 38 Prawa konsumenckiego. Przedsiębiorstwa nie mają prawa do odstąpienia od umowy.
    Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu
    wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Biura Obsługi Klienta: KRAKÓW BALLOON TEAM, ul. Makuszyńskiego 6, 31-752 Kraków, Polska
  3. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać na adres: krak.balon@gmail.com
  4. Wszyscy pasażerowie odbywają lot na własne ryzyko i odpowiedzialność. KBT nie ponosi odpowiedzialności za
    niezawinione przez nią szkody przewyższające wartość gwarantowanego ubezpieczenia dla miejsc pasażerskich balonu,
    którym wykonywany jest lot.
  5. Voucher – karta podarunkowa ważne są rok – w razie niepogody, wypadków losowych, ustalamy kolejny dogodny dla obu
    stron termin.
  6. Każdy Klient/Pasażer jest obowiązany do stawienia się w ustalonym wcześniej miejscu zbiórki do lotu na wskazaną
    godzinę. Spóźnienie powyżej 15 minut traktowane będzie jako niestawienie się na lot. W przypadku gdy Klient/Pasażer nie
    stawi się na lot, czy też nie dokona zmiany terminu lotu na co najmniej 48godzin przed planowanym lotem traci prawo do
    realizacji vouchera, jak również do zwrotu należności za niego.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Sklep internetowy KBT, działa poda adresem ul. Makuszyńskiego 6, 31-752 Kraków, NIP: 677 102 10 84, REGON:
    350891893
  2. Zamówienia są przyjmowane tylko mailem, lub za pomocą komunikatora. Po złożeniu zamówienia do Kupującego
    zostaje przesłane mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do KBT.
  3. Realizacja lotu – zamówienia następuje, gdy do KBT dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego
    zamówienia i płatności na konto KBT .
  4. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od: a- uwierzytelnienia wpłaty na konto KBT, lub od obustronnych ustaleń
    miejsca i czasu lotu
  5. Elektroniczny VOUCHER, czy też KARTA PODARUNKOWA w postaci pliku pdf dostępny jest natychmiast po
    zaksięgowaniu przez nas wpłaty.
  6. Wysyłka VOUCHERA, czy też KARTY PODARUNKOWEJ za dodatkową opłatą na życzenie klienta w formie papierowej
    realizowana jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na nasz rachunek,
  7. Po uprzednim ustaleniu terminu, możliwy jest również odbiór osobisty zarówno vouchera jak i karty podarunkowej
  8. W przypadku niedostępności części oferty objętych zamówieniem, Kupujący decyduje czy zamówienie ma być
    zrealizowane w innej formie, czy też anulowane.
  9. Sprzedaż promocyjna lub wyprzedażowa ograniczona jest dostępną ilością produktów. Realizacja zamówień następuje
    według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
  10. Wszystkie ceny podawane są w PLN. Podana cena przy każdym produkcie: karcie podarunkowej czy też voucherze jest
    wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. KBT zastrzega sobie prawo do zmiany, przeprowadzania i odwoływania
    akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian.
  11. KBT zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie,
  12. Kupujący może wybierać jedną z podanych niżej form płatności:
    1- płatność gotówką przy odbiorze osobistym,
    2- płatność przelewem na rachunek KBT,
    3- płatność PayPal, BLIK ,Kartą płatniczą , lub też inna forma płatności elektronicznej
  13. Zakupione w naszym sklepie vouchery- karty podarunkowe dostarczymy za pomocą firm kurierskich. Istnieje także
    możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów w siedzibie naszej firmy
  14. potwierdzając zamówienie dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem
    umowy jest produkt wymieniony w zamówieniu.
  15. Umowa sprzedaży produktów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  16. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby
    pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  17. Informujemy, że dane osobowe , są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
    danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są
    wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient KBT ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

WARUNKI REALIZACJI VOUCHERA – LOU BALONEM

By w pełni moc skorzystać z naszych usług, musisz być ogólnie zdrowy. Nie wymagamy żadnych specjalistycznych
oświadczeń ani badań lekarskich, jednak zaznaczamy, że każdy pasażer MUSI być w stanie wytrzymać około 60-cio
minutowy lot w balonie w pozycji stojącej.
Z reguły nie możemy przyjąć na pokład naszych balonów osób:

  • W dniu lotu będących w 12-tym tygodniu ciąży lub powyżej
  • Dzieciom o wzroście poniżej 130 cm (z reguły jest to wiek 6-7 lat)
  • Osobom na stałem używającym wózków inwalidzkich
  • Osobom, które stawiły się na lot po spożyciu alkoholu lub innych środków odurzających
    Uwaga:
    Jeśli ważysz powyżej 100 kg, koniecznie poinformuj nas o tym. Pomoże nam to dobrze rozłożyć masę startową w koszu
    balonu, aby uniknąć przechyleń w czasie lotu.
    Jeśli ważysz powyżej 130 kg, konieczne będzie wykupienie dodatkowego biletu na lot. W tej sytuacji zmuszeni jesteśmy
    zarezerwować 2 miejsca w koszu, dlatego też zwiększamy opłatę za bilet dwukrotnie. Skontaktuj się z KBT w celu uzyskania
    wyjaśnień, jeśli będzie to wymagane.

REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Reklamacje należy zgłaszać
    mailem na adres: krak.balon@gmail.com. Towar/VOUCHER uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy.
    KBT nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  2. W przypadku nieotrzymania zamówionej przesyłki prosimy o kontakt w tej sprawie mailem na adres:
    biuro.krakowballoon@gmail.com

    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu
    Scroll to Top